Sprzedawaj i kupuj – w sklepie, na całym świecie.

Styczniowe bestsellery biznesowe wydawnictwa OnePress to przewaga książek ze „sprzedażą” w tytule. A do tego kilka pozycji, jak zdobyć i utrzymać motywację do efektywnego działania.


Notowanie z dnia:  31 Styczeń 2014


10
sprzedaz-zarzadzanie-i-efektywnosc-osobista-w-101-praktycznych-przykladach-b

Autorzy przeszli długą drogę od szeregowych sprzedawców do dyrektorów zarządzających dużymi grupami pracowników i mają świadomość, jak przekazywana przez nich wiedza działa w praktyce.

9
100-sekretow-mistrza-sprzedazy

100 zasad, którymi dzieli się z Tobą Mistrz Sprzedaży, to niezbędnik wybitnego handlowca.

8
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.

7
Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności

Program Getting Things Done (GTD) powstał właśnie po to, byś mógł wreszcie zwolnić tempo, zrezygnować z przytłaczających obowiązków i uwolnić się od wiecznej presji zegarka.

6
tworzenie-modeli-biznesowych-podrecznik-wizjonera-b

Karta kredytowa, wypożyczalnia samochodów, leasing kserokopiarek czy Google AdWords — odważne rozwiązania, których na początku nikt nie rozumiał i nie wróżył im wielkiego sukcesu…

5
zaczynaj-od-dlaczego-jak-wielcy-liderzy-inspiruja-innych-do-dzialania-b

Przy odrobinie dyscypliny każdy lider lub organizacja mogą skutecznie oddziaływać na innych. Przeczytaj wszystkie porywające opowieści i naucz się być skutecznym przywódcą.

4
mistrz-sprzedazy-cd-b
Arkadiusz Bednarski

Sprzedawca to jeden z tych zawodów, w których pracując ciężko, możesz w krótkim czasie zyskać bardzo wiele, nie tylko finansowo, ale także w sferze rozwoju osobistego.

3
sztuka-rynkologii-b

Ta książka nie jest o marketingu. I równocześnie jest o nowej tożsamości marketingu. Nie jest, jeśli rozumiesz marketing na sposób XX-wieczny, jako narzędzie do tego, by za wszelką cenę coś sprzedać.

2
go-global-wywiady-z-tworcami-polskich-firm-ktore-zdobyly-rynki-miedzynarodowe-b

Kiedy firma zaczyna spoglądać z ciekawością w stronę zagranicznego odbiorcy, zaczynają się koszty i kłopoty.

zasady-wywierania-wplywu-na-ludzi-szkola-cialdiniego-b

Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i… włącz je w swój naturalny repertuar zachowań.



 
 

Katagoria: bestsellery drukowane, biznes i ekonomia, One Press
Słowa kluczowe: 
Opublikowano 4 lata temu.
Publikacja była czytana: 479  razy.