„Cząstki przyciągania” przyssały się do 1 miejsca i kolejny miesiąc zostały bestsellerem książek dla biznesu wydawnictwa OnePress.


Notowanie z dnia:  31 Maj 2014


10
ksiazka-dla-skutecznych-szefow-znane-i-mniej-znane-drogi-do-sukcesu-w-kierowaniu-ludzmi-b

Drugie wydanie książki poszerzone zostało o dwa ważne tematy: zarządzanie sytuacyjne, rozumiane jako dawanie pracownikowi tego, czego w danym momencie potrzebuje…

9
doktryna-jakosci-rzecz-o-skutecznym-zarzadzaniu-b

Książka jest efektem doświadczeń, jakie nabywałem w latach 1990-2010, wdrażając zarządzanie jakością (TQM) w mojej rodzinnej firmie, a także ucząc tej metody w innych firmach i na uczelniach wyższych

8
rework-b

Nie trać czasu na pisanie biznesplanu, poznawanie konkurencji, szukanie inwestorów itd. We współczesnym świecie zmiany zachodzą w takim tempie, że kiedy wykonasz całą tę mrówczą pracę, Twoje cenne dane będą już nieaktualne.

7
tajemnice-rekrutacji-najlepsze-sposoby-na-sukces-w-rozmowie-kwalifikacyjnej-b

Karol Myszel wiele lat zajmował się zarządzaniem zasobami ludzkimi. Jako dyrektor personalny prowadził rekrutacje, zarówno w czasach prosperity, jak i w kryzysie. Wie, jak wygląda sytuacja „z drugiej strony biurka”.

6
zasady-wywierania-wplywu-na-ludzi-szkola-cialdiniego-b

Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i… włącz je w swój naturalny repertuar zachowań.

5
gdy-gora-lodowa-topnieje-wprowadzanie-zmian-w-kazdych-okolicznosciach-b

Wprowadzanie procesu zmian, zarówno w Twoim życiu osobistym, jak i dużej organizacji, to zawsze trudny i wymagający proces. Potrzeba do niego odwagi i siły woli.

4
zaczynaj-od-dlaczego-jak-wielcy-liderzy-inspiruja-innych-do-dzialania-b

Przy odrobinie dyscypliny każdy lider lub organizacja mogą skutecznie oddziaływać na innych. Przeczytaj wszystkie porywające opowieści i naucz się być skutecznym przywódcą.

3
sztuka-rynkologii-b

Ta książka nie jest o marketingu. I równocześnie jest o nowej tożsamości marketingu. Nie jest, jeśli rozumiesz marketing na sposób XX-wieczny, jako narzędzie do tego, by za wszelką cenę coś sprzedać.

2
tworzenie-modeli-biznesowych-podrecznik-wizjonera-b

Karta kredytowa, wypożyczalnia samochodów, leasing kserokopiarek czy Google AdWords — odważne rozwiązania, których na początku nikt nie rozumiał i nie wróżył im wielkiego sukcesu…

czastki-przyciagania-jak-budowac-niestandardowe-kampanie-reklamowe-b

Album, który macie Państwo przed sobą i w którym znalazło się 155 najciekawszych polskich niestandardowych kampanii reklamowych…



 
 

Katagoria: bestsellery drukowane, biznes i ekonomia, One Press
Słowa kluczowe: , ,
Opublikowano 4 lata temu.
Publikacja była czytana: 407  razy.