W wakacyjnym notowaniu bestsellerów biznesowych wydawnictwa OnePress „Bądź  pro!” nadal na 1 miejscu.

„Tworzenie modeli biznesowych” na dwóch miejscach listy – lepiej się sprzedaje wersja drukowana (3 miejscu), lecz wersja elektroniczna również wysoko (5).


Notowanie z dnia:  31 Lipiec 2014


10
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.

9
zasady-wywierania-wplywu-na-ludzi-szkola-cialdiniego-b

Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i… włącz je w swój naturalny repertuar zachowań.

8
motywowanie-i-inspirowanie-zespolu-151-blyskotliwych-rozwiazan-b
Jerry R. Wilson

Co powoduje, że świadomie i z zapałem budują sukces firmy oraz dążą do poprawienia własnych wyników? Odpowiedź jest prosta — tym bodźcem jest motywacja.

7
mba-kompendium-b
opracowanie zbiorowe

„MBA. Kompendium” to książka przedstawiająca wszystkie zagadnienia związane z zarządzaniem firmą działającą na trudnym, współczesnym rynku.

6
magia-slow-jak-pisac-teksty-ktore-porwa-tlumy-b

Magiczną moc opowieści dostrzegają dziś nie tylko literaci i reżyserzy, lecz również twórcy tekstów reklamowych i internetowych, ponieważ storytelling buduje świadomość marki.

5
tworzenie-modeli-biznesowych-podrecznik-wizjonera-b

Karta kredytowa, wypożyczalnia samochodów, leasing kserokopiarek czy Google AdWords — odważne rozwiązania, których na początku nikt nie rozumiał i nie wróżył im wielkiego sukcesu…

4
a-moze-zmienisz-zdanie-sekrety-perswazyjnego-pisania-b
Lindsay Camp

Lindsay Camp był copywriterem, kiedy Ty jeszcze z workiem na kapcie dziarsko maszerowałeś do VI „b”. Pisał teksty wspierające idee polityczne, slogany dla miętowych cukierków…

3
tworzenie-modeli-biznesowych-podrecznik-wizjonera-b

Karta kredytowa, wypożyczalnia samochodów, leasing kserokopiarek czy Google AdWords — odważne rozwiązania, których na początku nikt nie rozumiał i nie wróżył im wielkiego sukcesu…

2
ksiazka-dla-skutecznych-szefow-znane-i-mniej-znane-drogi-do-sukcesu-w-kierowaniu-ludzmi-b

Drugie wydanie książki poszerzone zostało o dwa ważne tematy: zarządzanie sytuacyjne, rozumiane jako dawanie pracownikowi tego, czego w danym momencie potrzebuje…

badz-pro-7-krokow-do-mistrzostwa-w-marketingu-sieciowym-b

Konsumenci coraz skuteczniej uodparniają się na reklamę telewizyjną, przestają zauważać billboardy i z irytacją wyłączają wyskakujące reklamy internetowe.



 
 

Katagoria: bestsellery drukowane, biznes i ekonomia, One Press
Słowa kluczowe: 
Opublikowano 3 lata temu.
Publikacja była czytana: 310  razy.