Cząstki przyciągania, album o nietypowych kampaniach reklamowych, zdobyła 1 miejsce w notowaniu bestsellerów biznesowych wydawnictwa OnePress w maju 2104 roku.


Notowanie z dnia:  30 Kwiecień 2014


10
zaczynaj-od-dlaczego-jak-wielcy-liderzy-inspiruja-innych-do-dzialania-b

Przy odrobinie dyscypliny każdy lider lub organizacja mogą skutecznie oddziaływać na innych. Przeczytaj wszystkie porywające opowieści i naucz się być skutecznym przywódcą.

9
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.

8
harvard-business-review-skuteczne-przywodztwo-b
Harvard Business School

Aby pokonywać przeszkody przy poważnym kryzysie, prosperować w środowisku biznesowym charakteryzującym się szybkimi zmianami i nie stracić orientacji w gąszczu reguł zachowania organizacyjnego…

7
zasady-wywierania-wplywu-na-ludzi-szkola-cialdiniego-b

Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i… włącz je w swój naturalny repertuar zachowań.

6
Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności

Program Getting Things Done (GTD) powstał właśnie po to, byś mógł wreszcie zwolnić tempo, zrezygnować z przytłaczających obowiązków i uwolnić się od wiecznej presji zegarka.

5
tworzenie-modeli-biznesowych-podrecznik-wizjonera-b

Karta kredytowa, wypożyczalnia samochodów, leasing kserokopiarek czy Google AdWords — odważne rozwiązania, których na początku nikt nie rozumiał i nie wróżył im wielkiego sukcesu…

4
sztuka-rynkologii-b

Ta książka nie jest o marketingu. I równocześnie jest o nowej tożsamości marketingu. Nie jest, jeśli rozumiesz marketing na sposób XX-wieczny, jako narzędzie do tego, by za wszelką cenę coś sprzedać.

3
doktryna-jakosci-rzecz-o-skutecznym-zarzadzaniu-b

Książka jest efektem doświadczeń, jakie nabywałem w latach 1990-2010, wdrażając zarządzanie jakością (TQM) w mojej rodzinnej firmie, a także ucząc tej metody w innych firmach i na uczelniach wyższych

2
rework-b

Nie trać czasu na pisanie biznesplanu, poznawanie konkurencji, szukanie inwestorów itd. We współczesnym świecie zmiany zachodzą w takim tempie, że kiedy wykonasz całą tę mrówczą pracę, Twoje cenne dane będą już nieaktualne.

czastki-przyciagania-jak-budowac-niestandardowe-kampanie-reklamowe-b

Album, który macie Państwo przed sobą i w którym znalazło się 155 najciekawszych polskich niestandardowych kampanii reklamowych…



 
 

Katagoria: bestsellery drukowane, biznes i ekonomia, One Press
Słowa kluczowe: , ,
Opublikowano 4 lata temu.
Publikacja była czytana: 466  razy.